Inici de sessió d'usuari

10 secrets del Community Manager
Edició/ 28 de Abril de 2011
Una de les frases més recorregudes per expressar la importància de tenir una web era, ¨Si no estàs a Internet, no existeixes¨. Ara haurem d'afegir, "Si no tens perfil de Facebook i de Twitter, tampoc". És la nova revolució de la comunicació a Internet, la reputació online de les empreses és cada dia més important i la seva presència en les xarxes socials va a determinar en gran mesura el seu èxit. Si en els mitjans tradicionals ja és difícil controlar el flux i els canals d'informació, la vialitat de la web 2.0 representa un veritable repte. Per afrontar aquesta nova era en les comunicacions de la nostra empresa anem a necessitar un Community Manager (Responsable de comunitat) que s'encarregui de monitorar totes les accions que portem a terme a Internet. Cliqueu aquí per veure el document.
Data d'elaboració: abril 2011
Font: Puro Marketing.com
Fotografía de T. Francis: CC, 2.0 (by-nc-nd)
TAGS innova, tip
Comparteix