Inici de sessió d'usuari

El govern emet un informe de la gestió de l’acció municipal durant els primers 10 dies de l’estat d’alarma
Edició/ 30 de Març de 2020

L’informe executiu recull totes les accions, resolucions i decisions dutes a terme des de l’Ajuntament de Cerdanyola per tal de donar compliment al contingut de la declaració d’alarma decretada per l’Estat davant la crisi de la COVID-19.

Des del passat 14 de març, quan el Govern d’Espanya va declarar l’Estat d’Alarma, l’Ajuntament ha adoptat tot un seguit de resolucions administratives per garantir els serveis bàsics a la ciutadania. També s’ha activat un paquet de recursos amb caràcter urgent, que inclou mesures econòmiques i fiscals.

Totes les mesures han estat coordinadores i adoptades amb la validació de la Comissió  de Seguiment Municipal de la crisi sanitària que vivim, constituïda el passat 9 de març davant la situació excepcional. La seva composició és politicotècnica i està presidida per l’alcalde, Carlos Cordón.


Informe executiu de la gestió de l’acció municipal de l’Ajuntament  de Cerdanyola del Vallès

Comparteix