Inici de sessió d'usuari

Estratègia digital
Innovació / 26 de Octubre de 2011

Autor: PERE ROSALES
DEUSTO S.A. EDICIONES, 2010
ISBN 9788423427918

Cliqueu aquí per veure el llibre.

Sinopsi:

Per què els informàtics i els de màrqueting no s'entenen? Per què hi ha tantes empreses interessades a competir a Internet i no s'atreveixen a començar? Per què les empreses segueixen invertint en publicitat tradicional, que en lloc de convèncer, molesta els consumidors? Quins són els factors crítics d'èxit d'una estratègia en línia? Aquest llibre és una injecció de sentit comú, que dóna resposta a aquestes i altres moltes preguntes que es fan cada dia més directius, i que no saben com respondre. De res serveix disposar d'un sofisticat paquet de programari de CRM (Customer Relationship Management), o una pàgina web espectacular, o haver creat un grup a Facebook, o de tenir un blog i un compte a Twitter, si amb això no aconseguim que els clients ens prefereixin a nosaltres, abans que a la competència.

En Pere i el seu equip tenen la capacitat per entendre els consumidors en l'espai digital i utilitzar aquest coneixement per ajudar a clients a identificar oportunitats i satisfer les seves necessitats en línia. Si encara no disposes d'una estratègia digital per la teva empresa o la vols actualitzar i posar-la a l'última, deixa que el llibre t'ajudi. No hi ha millor guia que ell!

Comparteix

afegir comentari

Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris