Inici de sessió d'usuari

Flow, funnel i alignment: conceptes subliminals irrenunciables
Josep Ramon Badia/ 29 de Gener de 2015
Flow Funnel & Alingmentn

Per a tot dissenyador de Gamifications o que s'enfronat al game-design, és irrenunciable tenir sempre presents aquests conceptes: funnel, flow i alingment. Perquè la gamification és creativitat, però a l'hora una disciplina, metodolgia i sistemàtica....i molt d'observació, anàlisis, test i mesura de resultats!. Sona fort? No t'espantis: anirem entrant en tot això, però abans de començar a parlar d'usuaris i les seves tipologies, dinàmiques, mecàniques, tècniques de disseny, crec és molt interessant apostolitzar respecte d'aquests tres elements, sense els quals, ben inserits i ben dominats per part de tot dissenyador gamificateur, el producte final es dirigirà cap al no èxit!

Llegiu aquest post i parlem-ne: tan sols s'ha de fer click en aquest enllaç

I no t'oblidis de jugar al "Viatge dels Herois": la teva aventura èpica tindrà recompensa!!

 

 

Comparteix

afegir comentari

Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris