Inici de sessió d'usuari

Gamification: Definim conceptes. Level 0
Josep Ramon Badia/ 23 de Gener de 2015

Hem començat a parlar i a referenciar esdeveniments de Gamification però ara comencem a parlar amb ordre i sistemàtica d'aquesta bonica ciència.

Perquè no és ja una moda o una tendència: ha esdevingut una realitat, amb un futur creixent i que ofereix un ventall d'oportunitats com pocs sectors semblen oferir en les TIC avui en dia. I pel seu caràcter transversal (creativitat, disseny, pensament resolutiu, o per sectors, en empresa, marketing, publicitat, salut, esport...) genera un munt de possibilitats professionals i de millorament de la productivitat i l'èxit de moltes àrees i sectors que aposten per la Gamification.

El component volutiu (és a dir, el joc, o els elements propis dels jocs com a motor de generar voluntats i motivacions) en el seu vesant més intrínsec així com el coneixement de l'usuari(s) potencial(s) als que ens dirigirem, són els motors d'aquesta ciència, que acompanyada d'una acurada tècnica de disseny i en clau de resolució de problemes transformades en objectius, es presenta com una solució altament eficaç i d'èxit: o l'empresari no cerca constantment tenir equips motivats i productius? O els Caps de Marketing no cerquen propostes originals, úniques, inolvidables, amb les que seduïr el seu target i fidelitzar-lo? Gamification és una nova i molt bona via per a tal propòsit: perquè res més divertit hi ha que trobar divertit allò que fas.

Llegiu aquest post en el que definim conceptes fent click en aquest enllaç

Comparteix

afegir comentari

Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris