Inici de sessió d'usuari

Google +1, nova xarxa social
Edició/ 1 de Juliol de 2011
Aquest servei, un repte a Facebook, només funciona amb invitació. S'ha convertit en el més demanat en la seva competència directa: Facebook i Twitter. Per entrar cal que algú que ens té entre els contactes ens inclogui en un "cercle", una cosa similar als grups de Facebook. Només entrar, l'usuari veurà com recull tota la informació del perfil de Google: compte de Flickr, YouTube, bloc, Quora, Twitter o Facebook. Si es desitja, prendrà el que aquí es publiqui perquè aparegui també en Google +1. El nom ve precisament de la manera que tenen els contactes de dir que alguna cosa és del seu grat. Es fa clic al botó "+1" que apareix al final de cada post. Com el botó "m'agrada" de Facebook. També es pot comentar i, això sí és nou, editar el contingut en cas d'error. La primera sensació és d'ordre. Es troba la informació organitzada en tres columnes. Dos laterals, estretes, i una central en la qual es poden compartir enllaços, fotos, vídeos i la localització. Això últim no té molt sentit des de l'escriptori però sí des del mòbil. Al Android Market es pot descarregar l'aplicació per a aquest servei. De nou, forma part de l'estratègia per crear ansietat: de què serveix tenir el programa sense una invitació? Google + funciona sobre tres eixos: cercles, per decidir l'accés que tindrà cada contacte depenent de si és amic personal, company de treball o comparteix equip de futbol. El nivell de gestió de permisos és notable. Una correcció als errors de Wave i Buzz. Quedades, equivalent als esdeveniments de Facebook. Es posa un lloc, una hora i es convida a assistir, sense més. Interessos és el més innovador, una veritable aposta pel contingut. Per defecte, mostra categories com ciclisme, moda, cinema, cuina, cotxes ... A la columna de l'esquerra s'accedeix al perfil personal i els cercles d'amics. La de la dreta està reservada per suggerir contactes i veure les últimes accions dels que ja tenim la incipient xarxa social. Al maig, 180 milions de persones van visitar pàgines web propietat de Google, inclòs YouTube, segons dades de ComScore, mentre que 157.000.000 accedir a Facebook, on van passar una mitjana de 375 minuts, per 231 minuts de Google. Data d'elaboració: 01/07/2011 Font: notícia PTV,30/06/2011 Fotografia de Thms: CC,2.0 (by)
Comparteix