Inici de sessió d'usuari

La Caixa diu que ha assolit els 2,5 milions de clients de serveis mòbils
Oriol/ 21 de Març de 2012

La Caixa reforça el seu lideratge en banca mòbil i assoleix els 2,5 milions de clients. Els clients han realitzat 50 milions d'operacions a través del Línia Oberta Mòbil des de gener, cinc vegades més que el mateix període de l'any anterior. L'entitat ja acumula 3 milions de descàrregues de les seves aplicacions mòbils.

L'entitat financera  va registrar el febrer 2,5 milions de clients de serveis mòbils, xifra que suposa un 26% d'usuaris més que en l'any anterior. A més, l'entitat ha assolit els 3 milions de descàrregues de les seves aplicacions, més de 50, que es poden aconseguir de manera gratuïta a través de CaixaMòbil Store, la “store” d'aplicacions de l'entitat.

L'auge dels serveis financers mòbils es reflecteix en l'increment d'operacions bancàries per “smartphone” i “tablet”. Des de principis del 2012, s'han realitzat 50 milions d'operacions per Línia Oberta Mòbil, el canal de banca mòbil de “la Caixa”, cinc vegades més que en el mateix període de l'any anterior. Només durant el mes de febrer, es van realitzar més de 27 milions d'operacions.

Els clients de “la Caixa” es connecten una mitjana de 7 vegades al mes i realitzen cinc operacions per connexió. Les principals operatives són consulta de saldo, de targeta, transferències i consulta de rebuts.

Pel que fa als terminals, la majoria d'usuaris dels serveis mòbils de “la Caixa” utilitzen iPhone i iPad, Samsung i BlackBerry. iOs té una quota de mercat pròxima al 50%, mentre que Android ha incrementat ininterrompudament el seu ús des de maig de 2011 i ja suposa un 38% de les operacions.

En aquesta nota de premsa es fa refeència a aquestes dades i a l'estratègia de serveis mòbils de La Caixa.

TAGS
Comparteix