Inici de sessió d'usuari

La Generalitat crea un servei perquè empreses i ciutadans denunciïn traves i obstacles administratius a l’hora d’engegar un negoci
Edició/ 5 de Maig de 2016

La Generalitat, en línia amb l’aprovació de la Llei de simplificació de l’activitat administrativa    (juliol 2015), vol detectar quins tràmits burocràtics dificulten qualsevol tipus d’activitat econòmica. Per aquesta raó, ha habilitat un espai a la web del departament de Vicepresidència, Economia i Hisenda i al Canal Empresa perquè particulars, empreses i també qualsevol corporació, col·legi professional, organització o associació denunciïn actuacions de les administracions públiques que,  segons la normativa, obstaculitzin l’activitat econòmica. 

Les reclamacions es tramiten mitjançant un formulari que s’adreça a la Direcció General de Promoció Econòmica, Competència i Regulació, que traslladarà la petició a l’Administració competent que haurà de donar resposta en un termini màxim de 30 dies.

Amb la informació que aportin els ciutadans i les empreses, l'Administració valorarà el grau d'implementació de les mesures de simplificació administrativa i podrà mesurar l'efectivitat de la Llei. A més a més, farà una anàlisi acurada de les dades recollides per mitjà de les reclamacions i podrà arribar a proposar modificacions de les normes relacionades amb l'activitat econòmica, per adaptar-les a l'objecte, finalitats i principis que preveu la Llei.

S’adjunta infografia resum.

Font: Diputació de Barcelona

AdjuntMida
reclamacio-llei-simplificacio.pdf492.93 KB
Comparteix