Inici de sessió d'usuari

Obert el nou registre per accedir a la línia d'ajuts d'autònoms i microempreses de la Generalitat del primer trimestre
Edició/ 24 de Febrer de 2021

El registre restarà obert fins al 26 de febrer a les 3 de la tarda i es pot trobar a la pàgina web del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, en l'apartat de Treball 

La nova línia d'ajuts a autònoms i microempreses correspon al primer trimestre del 2021 i per accedir-hi és obligatori fer la inscripció en aquest nou registre i complir els següents requisits:

  • Tenir el domicili fiscal en un municipi de Catalunya. 
  • Estar en situació d'alta al RETA o a una mutualitat com a sistema alternatiu al RETA abans de l'1 de gener de 2021 i mantenir la seva alta de forma ininterrompuda com a mínim, fins al 28 de febrer de 2021.
  • La base imposable de l’impost sobre la renda de les persones físiques de l'exercici fiscal 2019  de la persona sol·licitant ha de ser igual o inferior a 35.000 euros, en cas d'acollir-se al sistema de tributació individual, i d'igual quantia, amb relació a la part de la base imposable corresponent al sol·licitant, en cas d'acollir-se al sistema de tributació conjunta. 
  • El rendiment net de l'activitat durant tot el 2020 no ha de superar l'import de 17.500 euros. En cas que la darrera alta com a persona treballadora autònoma sigui posterior a l'1 de gener de 2020, l'import del rendiment net de l'activitat no pot superar el resultat de multiplicar el número de dies d’alta com a persona treballadora autònoma durant l'any 2020 per 47,95 euros.
  • Complir  els requisits previstos a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 
  • No tenir ajuts atorgats d’acord amb la Resolució TSF/1270/2020, de 3 de juny, per la qual s’obre la convocatòria per a la concessió de subvencions per afavorir l’autoocupació de joves inscrits al programa de Garantia Juvenil per a l’any 2020, en el marc del pla de xoc del Decret llei 16/2020, de 5 de maig, de mesures urgents complementàries en matèria de transparència, ajuts de caràcter social, contractació i mobilitat per fer front a la COVID-19.

Les inscripcions s'han de realitzar accedint al web de Treball i Afers Socials de la Generalitat Les persones que es van inscriure pels ajuts de desembre de 2020 han de tornar a fer una nova  inscripció al nou registre.


Més informació

Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Cerdanyola.
93.594.70.50
consolidacioiempresa@cerdanyola.cat

Treball i Afers Socials

Comparteix