Inici de sessió d'usuari

PIMEC ha posat en marxa un servei d’atenció i ajut a les pimes i els autònoms davant de l’impacte del coronavirus en l’economia
Edició/ 27 de Març de 2020

La confederació patronal de micro, petites i mitjanes empreses i dels autònoms de Catalunya, PIMEC posa a disposició del teixit empresarial un  dispositiu d’atenció i ajut a les pimes i els autònoms que ha posat en marxa davant de l’impacte del coronavirus en l’economia. Aquest dispositiu consisteix en el següent:

  • Telèfon d’atenció personalitzada a pimes i autònoms: 936 061 500

  • Pàgina web específica sobre el coronavirus, que inclou vídeos amb consells pràctics, recomanacions per a les empreses, les preguntes més freqüents...

  • Butlletí diari amb informació d’interès

  • Atenció a consultes jurídiques, laborals, financeres, fiscals...

En la plana web es facilita informació actualitzada mitjançant butlletins informatius així com un servei de suport emocional per a persones autònomes i empresàries en situació de dificultat, atès per psicòlogues i psicòlegs de 6.00 a 00.00 h els 365 dies de l’any. Un compte a Telegram per resoldre dubtes i oferir informació actualitzada, així com la possibilitat d'accedir a la xarxa de formadors i les seves píndoles formatives d'entre 30 i 60 de durada a través de la plataforma Instagram Live. @pimecformacio

 
Comparteix