Inici de sessió d'usuari

Proper Taller : Millorar la gestió per reduir despeses. T'hi esperem !
Edició/ 5 de Novembre de 2014

Adreçat a persones emprenedores amb una idea de negoci i a empreses de menys de 5 anys

OBJECTIUS:

L’objectiu del taller és aprendre a analitzar aspectes econòmics i financers essencials de la seva empresa, per poder refer l’estructura de costos i aconseguir la viabilitat de la companyia.

El taller pretén:

- Ensenyar a analitzar els comptes de resultats propis i de la competència.

- Fer comprendre la pròpia estructura de costos i pensar com hauria de ser.

- Respecte a la gestió de les compres, analitzar com es negocia amb els proveïdors; des del punt de vista de preus, volum de compra, terminis de lliurament, costos de

transports i terminis de pagament.

- A nivell financer, saber negociar amb les entitats financeres i poder escollir quin instrument financer s’adapta a les nostres necessitats.

El directiu ha d’aprendre a reinventar, reconduir o reformar la seva empresa per aconseguir la viabilitat econòmica i financera.

CONTINGUTS:

Sessió 1

• Objectius:

- Analitzar el compte de resultats per poder valorar l'evolució de les vendes i les despeses

variables, el marge ponderat i el comportament de les despeses d'estructura.

- Ensenyar a pensar altres formes de realitzar els processos per reduir despeses.

- Millorar la gestió de les compres per poder incrementar la competitivitat de l’empresa. Els

participants aprendran a fer un pla de compres per comprar allò que és necessari i en el

moment idoni.

- Aprendre a negociar amb els proveïdors per reduir costos com les despeses financeres,

assegurances, transports, etc.

• Continguts:

- Anàlisi de l’empresa per millorar la gestió.

- Com imputar el total de costos als meus productes o serveis:

* Volum de facturació necessària en funció dels costos.

* Anàlisi del Compte de Resultats per millorar la gestió.

* Reinventar el negoci per reduir costos.

- Com reduir costos en la gestió de les compres:

* Realitzar un Pla de Compres per controlar els costos.

* Formes de col•laboració amb els nostres proveïdors per reduir costos.

* Aspectes imprescindibles a pactar amb els proveïdors.

Sessió 2

• Objectius:

- Conèixer el cicle de maduració i els terminis de cobrament i pagament per analitzar el cicle

de caixa.

- Analitzar instruments financers actuals i conèixer quina utilitat té cada instrument financer.

- Aprendre a fer pressupostos de tresoreria per analitzar la nostra necessitat financera.

• Continguts:

- Com reduir la despesa financera.

- Negociació de terminis per aconseguir el cicle de caixa suficient per tresoreria.

- Instruments financers en funció de les meves necessitats.

- Com evitar les errades habituals de finançament.

- El pressupost de tresoreria com a eina de control.

 

Dates : 12 i 19 de novembre de 2014

Horari: 9:30h 13:30h

Lloc: Servei Municipal d'Ocupació, Empresa i Promoció Econòmica

Ajuntament de Cerdanyola del Vallès

Av. Roma s/n

Tl: 93.594.70.50


Per a més informació i inscripció contacteu amb el:

Servei Municipal d'Ocupació, Empresa i Promoció Econòmica de l’ Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (àrea de creació i consolidació d'empreses).

Masia Can Serraparera

Av. Roma s/n

Tl: 93.594.70.50

olivarespi@cerdanyola.cat / consolidacioiempresa@cerdanyola.cat

 
Comparteix