Inici de sessió d'usuari

Qui són els personatges TIC més importants?
Edició/ 25 de Octubre de 2011

Són els joves més influents del planeta. Són innovadors, transgressors, creadors de llocs de treball i sobretot, rics, molt rics.

Fortune ha publicat una llista dels 40 noms amb més zeros als comptes corrents que no supera el llindar dels 40 anys.

El primer lloc l'ocupa Mark Zuckerberg. El creador de Facebook té 800 milions d'usuaris i una companyia que podria valer fins a 50.000 milions d'euros. I tot això amb 27 anys.

Larry Page, cofundador i CEO de Google tampoc arriba als 40 anys, però ja té una fortuna de 17.000 milions de dòlars. Des que prengués les regnes del gegant, moltes decisions (com l'adquisició de Motorola Mobility) han corregut del seu càrrec, igual que els 30.000 treballadors que té la seva companyia en 30 països.

Sergey Brin, cofundador de Google ocupa el lloc número 11. La gestió de la seva fortuna es dirigeix ​​a "petits plaers". Acaba d'invertir 5 milions de dòlars en una companyia que promou el turisme espacial per fer una passejada per l'espai.

Des dels primers llocs ocupats pels carismàtics CEO, cal anar fins al vuitè per trobar-se amb una altra jove promesa techie. És Jack Dorsey, cofundador de Twitter i CEO de Square. El seu projecte de pagaments mòbils ha gestionat ja 800.000 operacions, recull Fortune.

Daniek Ek, fundador i CEO de Spotify ocupa el lloc 18. Acaba d'aterrar als Estats Units i les expectatives del negoci al país segueixen en augment, en la mesura que s'integra a Facebook i augmenta la seva base d'usuaris.

Marissa Mayer és
una habitual en tot tipus de rànquings. La vicepresidenta de Google té tot just 36 anys i té molta intuïció per invertir. Inverteix en startups com Mint, Squiare o One Kings Lane.

En el lloc 27 Andrew Mason, fundador i CEO de Groupon, els responsables de Foursqueare i Vevo i Carolyn Everson, vicepresidenta de solucions de Màrqueting a Facebook. Aquesta última és l'encarregada de supervisar les relacions del gegant amb els seus "amics" més importants com Coca-Cola. S'espera que la companyia per a la qual treballa ingressi 4.000 milions de dòlars en publicitat aquest any.


Data d'elaboració: 25/10/2011
Font:notícia Silicon news.es, 22/10/2011 
Fotografia: adquisició pròpia

Comparteix