La Comissió Tècnica d’ ENGINYERS BCN i amb la participació de SM Savall, Abora Solar, Aplitech Energy, Conecta2 Energía i l'Institut Català d'Energia (ICAEN); organitzen la presentació del Case Study: “Fotovoltaica sobre coberta industrial” on s’informarà i s'introduirà el cas dels projectes d'un sistema fotovoltaic per a coberta industrial de fibrociment.
Els agents i empreses col·laboradores convidades exposaran temes d’interès sobre la matèria i abordaran temes sobre ajuts i normativa, protocol d’actuació sobre cobertes de fibrociment, selecció de panells i suports per les cobertes, estalvi energètic i finançament, ... i per concloure i donar resposta a totes les preguntes generades durant l’exposició dels diferents temes exposats es portarà a terme una taula rodona i un breu pitch per treure les conclusions finals.
Quan: dijous 9 de febrer de 2023
Hora: de 18 a 20h
Lloc: Format presencial Sala d’actes del Col·legi. Carrer Consell de Cent, 365. 08009 BARCELONA
Si us interessa participar cal inscripció prèvia, la podeu fer a través del Col·legi d’Enginyers BCN, i teniu possibilitat d’assistir en format presencial o videostreaming. La conferència permet la participació de persones no col·legiades, les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.
Inscripcions i més informació: Case Study: Fotovoltaica sobre coberta industrial