Inici de sessió d'usuari

Sis claus per a millorar l'eficàcia
Coopera/ 15 de Setembre de 2011

A nivell laboral, ser eficaç consisteix a aconseguir resultats positius en el treball. I quan millors siguin els resultats obtinguts, més eficaç és un professional. La suma d'aquests resultats particulars és el que permet un bon rendiment global de l'empresa. Segons explica el col·laborador científic de l'IESE, Pablo Maella, en l'article "Les variables i les conductes de l'eficàcia personal", existeixen nombrosos factors que influeixen en l'eficàcia personal i sempre es poden treballar per a millorar-los. Ser més eficient depèn més de la pròpia persona que dels caps o de l'empresa. El mateix individu pot portar la iniciativa de la millora de la seva eficàcia a través d'una sèrie de comportaments. Les 6 variables i comportaments claus per a millorar l’eficàcia són: - La responsabilitat, - La capacitat, - L'automotivació, - L'autogestió, - La sort, - La simplificació. Qualsevol professional pot incidir, amb més o menys intensitat, en la gestió de totes aquestes variables amb excepció de la sort. En concret, la responsabilitat, la simplificació, la capacitat i l'automotivació depenen bàsicament de la persona. 

TAGS
Comparteix

afegir comentari

Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris