User login

Gamification: Definim conceptes. Level 0
Josep Ramon Badia/ 23 de January de 2015

Hem començat a parlar i a referenciar esdeveniments de Gamification però ara comencem a parlar amb ordre i sistemàtica d'aquesta bonica ciència.

Perquè no és ja una moda o una tendència: ha esdevingut una realitat, amb un futur creixent i que ofereix un ventall d'oportunitats com pocs sectors semblen oferir en les TIC avui en dia. I pel seu caràcter transversal (creativitat, disseny, pensament resolutiu, o per sectors, en empresa, marketing, publicitat, salut, esport...) genera un munt de possibilitats professionals i de millorament de la productivitat i l'èxit de moltes àrees i sectors que aposten per la Gamification.

El component volutiu (és a dir, el joc, o els elements propis dels jocs com a motor de generar voluntats i motivacions) en el seu vesant més intrínsec així com el coneixement de l'usuari(s) potencial(s) als que ens dirigirem, són els motors d'aquesta ciència, que acompanyada d'una acurada tècnica de disseny i en clau de resolució de problemes transformades en objectius, es presenta com una solució altament eficaç i d'èxit: o l'empresari no cerca constantment tenir equips motivats i productius? O els Caps de Marketing no cerquen propostes originals, úniques, inolvidables, amb les que seduïr el seu target i fidelitzar-lo? Gamification és una nova i molt bona via per a tal propòsit: perquè res més divertit hi ha que trobar divertit allò que fas.

Llegiu aquest post en el que definim conceptes fent click en aquest enllaç

Comparteix

afegir comentari

Log in or register to post comments