User login

MGA aposta pel joc en línia
Edició/ 11 de July de 2011
Al cap de trenta cinc anys de la fundació, MGA, el grup que presideix Jaume Sanahuja, ha decidit entrar en el joc en línia. MGA va ser el primer grup que va crear una màquina amb premi a Espanya. Als anys vuitanta, va ser pioner en implantar centres d’entreteniment amb màquines recreatives (New Park iGolden Park) i en convertir les pistes de bitlles en centres de lleure. Ara, aposta pel joc a internet. Enric i Joan Sanahuja, fills del fundador i vicepresidents del grup, són els paladins d’aquesta aposta, però consideren que la nova llei de Regulació del Joc, aprovada pel Parlament espanyol, no els ho posa pas fàcil. ¨Tenim més de 30 anys d’experiència i un negoci que pot entrar a internet. Estem preparats tecnològicament per fer el salt, però la nova llei envaeix competències de la Generalitat. Esperem que el Govern en faciliti les pautes perquè totes les empreses del sector del joc tinguem la mateixa igualtat i els mateixos requisits”, assenyalen. Amb una facturació de 80 milions el 2010, MGA no para de créixer i diversificar-se. Té sales de joc repartides per tot Espanya. També a Torí, Gènova i Roma, on a l’agost s’obrirà un altre Golden Park de 600 m2. Enric Sanahuja apunta: “Continuarem creixent a Itàlia i tenim previst ampliar el negoci en diferents països d’Europa de l’Est”. Amb 500 empleats repartits per tots els centres de joc, la segona generació MGA ha obert dos restaurants Udon als centres comercials de Glòries i La Maquinista de Barcelona, en què ofereixen el que anomenen casual food: fideus japonesos i altres delícies orientals. Data d'elaboració: 11/07/2011 Font : notícia PTV, 11/07/2011 Fotografia de Hotel Mogul Las Vegas : CC,2.0 (by-nc-sa)
Comparteix